söndag 7 augusti 2011

Ont i axlarna och övre delen av ryggen

Jag har varit duktig och sprungit med en eller två dagar emellan nu ca 10 gånger och det känns bra. Nu sprang jag idag också, och före dess var det tre eller fyra dagar sedan och jag har så klart fått ont igår och lite i förrgår. Öm, stel, värker, men inte så molande som det har varit ibland. Jag vet inte om det är för att jag inte har sprungit tillräckligt tätt, eller om det är att jag har varit för snabb med att köra igång för tufft. Argghhh... men jag ska inte ge mig, jag vill må bra och få bra kondition, så jag kör vidare med någon dag emellan. Hoppas, hoppas ontet försvinner bara.

2 kommentarer:

Christopher sa...

Hej
eVero är ett medicinskt marknadsundersökningsföretag med kontor i Göteborg.
Vi följer ESOMARs riktlinjer för marknadsundersökningar vilket garanterar våra deltagare total anonymitet.
Jag vill gärna bjuda in dig till en studie om Psoriasis Artrit som vi genomför i hela Skandinavien. Studien är en telefonintervju som handlar om att få en bättre förståelse gällande behandling av Psoriasis Artrit.
Intervjun beräknas ta 20 minuter och det utgår en ersättningen på 200 SEK i presentkort som tack för din hjälp.
Kontakta mig om du önskar att delta, eller har ytterligare funderingar gällande intervjun.
Ring mig på 0762 37 09 34 eller skicka ett mail till Christopher@evero.nu
Jag ser fram emot ditt svar.
Med vänliga hälsningar,
Christopher
Christopher Wåhlstedt



Södra Larmgatan 6, 411 16 Göteborg, Sweden
Switchboard: +46(0) – 31 788 17 90
Direct: +46(0)- 31 360 7445
Mobile: +46(0)-76 237 09 34
Skype ID: christopher_evero
E-mail: christopher@evero.nu
Web: www.evero.nu

S sa...

Vem ar era uppdragsgivare? vem jobbar du at?