torsdag 20 maj 2010

Mer ont

Drygt en vecka sedan senaste uppdateringen. Jag har haft molande värk såsom det startade för drygt en vecka sen. Nu har jag ont inuti armarna, uppe i närheten av armhålan men längs "inne" i armen. Stel om jag drar upp axlarna. Svårt att sova, men det behöver inte bero bara på att jag har ont utan också på att jag har mycket just nu. En konferens, en möhippa och allmän mycket på jobbet. Kanske hänger det ihop med att jag har ont? Stress och ont... Har tagit en iprén härom kvällen, en eller två kvällar faktiskt, när jag haft ont och varit trött i kroppen och varit tvungen att kunna somna. Det funkar rätt okej. All värk försvinner inte helt men lite i alla fall, så det känns som att jag får mer lugn och ro att somna.

Vill inte gå in mer i en ny omgång. Kanske lugnar det sig när jag jag får lite mindre att göra om ca en vecka. Lite drygt en vecka så är möhippan osv över. Ska försöka få bra med sömn, med start i natt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det ger med sej då du får det lite lugnare!!
Surt med värk!!
Min hälsena har börjat bråka igen och det blossar i händerna just nu... Men det går!! Har sånt strålande väder just nu så detär lätt att hålla humöret uppe ändå.
Ska testa att åka inlines i helgen,borde ju var bättre än att gå pga hälsenan.
Hoppas du får en fortsatt bra helg och tack för tipsen om bloggarna.

Mvh Veronica