söndag 13 februari 2011

Bra timing

Har åkt på en influensa, skulle jag tro. Symptomen stämmer väl med hur jag känner mig :( Jag är väldigt glad för att jag inte just nu har något skov, för när jag har det brukar det göra så j**ans ont att hosta ens lite grann eller nysa. Jag hostar massor nu, inte nyser. Men tanken på hur ont det skulle gjort om jag hade haft artriten igång nu gör mig helt matt. Puh.

Konstigt nog har den inte vädrat morgonluft, fastän mitt immunförsvar väl är i botten. Märkligt. Men bra.

När vet man när det är dags att gå till läkaren för influensa? Eller vad jag nu har. Jag hade feber i en vecka och sen tog hostan vid och har inte gett med sig, trots det är 1,5 v sen den började. Nu har jag feber idag igen, fastän jag varit feberfri i drygt en vecka. Hoppas jag mår bättre imorgon.

Inga kommentarer: