söndag 14 mars 2010

Lite ont i axeln igen

Har missat att äta omega 3-pillerna i två dagar nu men idag blev det av, och sen får jag komma rätt på det from imorgon. Har fått lite ont i min högeraxel men får hoppas det försvinner. Lite ont fortfarande envist kvar i bröstbenet där fram i fästet. Attans... Annars har jag mått bra efter att jag tränade förra passet, så det är jätteskönt. Jag har köpt lite nötter osv att ha hemma hos min käre pojkvän också, inte bara hemma hos mig, så det känns bra att kunna fortsätta med kosten hemma hos honom också.

Det känns bra att träningen verkar funka men å andra sidan har jag inte belastat musklerna något direkt. Nu körde jag lite, lite rygglyft och magövningar men det är ju kanske därför jag inte blir av med ontet i bröstet. Svårt att veta. Vet inte om det hänger ihop med bröstontet eller om det hade varit ändå, även om jag inte hade kört situps mm. Jag får ta det så försiktigt.

Inte ont i benen så det är jättebra!

Inga kommentarer: