onsdag 3 mars 2010

Lite ont men annars bra

Jag har fått mail från Veronica, och jag ska svara! Roligt.

Kort om hur jag mår nurå. Lite stel i axlarna. Igår när jag skulle sova kände jag på första gången på länge av att jag hade ont mellan bröstet inne i fästena. Jag vill inte det ska komma tillbaka! Hoppas det tänker försvinna igen. Jag har försökt tänka på hållningen och att inte ligga på sidan (bröstkorgen trycks ju ihop då, när jag istället behöver få bak axlarna och skjuta fram bröstpartiet) men vi får se hur det går.

Jag har lite ont i fästena i högra vaden. Kanske är det bara en tillfällighet men jag hoppas verkligen inte att det börjar spöka där också. I så fall första gången. Jag ser till att äta ordentligt med grönsaker mm som ska funka inflammatoriskt...

Jag glömmer ju av det där att det också har med denna sjukdom att göra, men det har varit lite ökad mängd i hårbotten, som kliar lite. Får ta på vätskan som jag har fått mot det innan jag lägger mig. Märkligt. Det blir liksom skov där också. :(

Inga kommentarer: