fredag 4 juni 2010

Ont i axlar och nacke

Har ont i mina axlar och det spänner upp mot baksidan av huvudet, mot nacken. Hela vägen upp till hårfästet där bak ungefär. Det värker och jag försöker slappna av men det moler så. Ska nog fira fredagskvällen med en iprén så jag får lugn och ro. Om jag inte slappnar av så blir det följdkonsekvenser genom låsningar och annat, har jag märkt tidigare. Har ätit massor av frukt och bär, men har inte hunnit med nötterna. Det kommer lite senare ikväll, tror jag. Omega3-pillerna har jag också slarvat med, får skärpa mig. Undrar om de gör någon skillnad? Svårt att veta. Vill bara må bra!

1 kommentar:

Veronica sa...

Hej,jätte tråkigt att du är sämre.
Jag är halvbra just nu,ska till läkaren igen 15 juni på kontroll.

Jo,du måste ha en enkom hudläkare för din huspsoriasis.

MIna blodvärden har alltid vart på topp trots att jag vart så dålig att jag gått med kryckor... Denna sjukdom lever sitt eget liv i ens kropp och just när man tror att nu är man ok så smäller det till som bara den...

Hade du orudis tabletterna?Jag provar den igen och jag tycker jag sover rätt ok då jag tar en sån till natten.Prova och se om det kan va något så du får sova ok.

Sköt om dej,Mvh Veronica