måndag 11 oktober 2010

Pilates

Nu har jag varit och tränat. Det gjorde ont så klart. Mina j*a muskelfästen eller vad det nu är.. :( Ett tag in i träningen fick jag kravla mig så sakteliga från position till position, medan alla andra glatt vände och vred på sig. Suck.. ONT! Men nu känns det okej. Undrar hur det kommer att kännas imorgon.

Jävla sjukdomshelvete. Jag vill bara träna som alla andra. Klaga över träningsvärk och pusta när man blir trött, inte när man får ont. MEN nu fokuserar jag resten av min energi på att jag faktiskt var iväg och tränade, överlevde och fick mersmak, även om det nog får bli lite mer konditionsinriktat än Pilates. We'll see...

Sov gott, Sweden, wherever you are :)

PS. Det fanns inga pilatesbollar. Snacka om att jag blev besviken! Och lite lättad - scenario näsan-i-golvet uteslöts liksom.

Inga kommentarer: