måndag 6 december 2010

Dagtid is da shit kanske

Har jobbat dagtid nu i 1½ vecka och lyckats få till någon konstig form av dygnsrytm. Vet inte när det hände senast?! Jobbade dock lördag natt men kom isäng helt otippat i tid och fick mig åtta timmar. Ska snart lägga mig igen här hemma efter lite pyssel och bloggande. SÅ skönt om jag lyckas hålla detta nu, för jag mår ju bättre. Har inte så ont längre. Tänk om jag kan hålla detta... Grunden borde blir en 8-9 timmar i alla fall.

Min hypotes är att artritdrabbade behöver mer sömn än andra. Har alltid tyckt jag behöver mycket sömn och det gör ju, som ni vet som har följt bloggen, underverk på mig med lite sömn när jag har ont. Ibland inte så lite heller, kanske men ändå.

Du som hörde av dig förut som jag försökte peppa att söka hjälp, som gick iväg och sen inte fick någon hjälp - hör gärna av dig! Undrar hur det gick och hur du mår. *håller på dig!*

Inga kommentarer: