onsdag 29 december 2010

Halvgod fortsättning

Pustar ut efter julen. Den har varit mycket bra. Var hemma hos mina fina föräldrar och firade. Sov tom över där, vilket var ett tag sen. Känns som man är barn i huset igen. Det går fort :)

Sen har det tyvärr varit fullt med bråk mellan mig och min pojkvän. Ups and downs, mest downs nu. Jag hoppas harmonin lägger sig och att vapenvila (eller helst att vi gräver ner vapnen totalt) ska råda resten av tiden som jag är här. Tanken är att vi ska flytta ihop på riktigt och då känns det ju liiite bättre om vi inte bråkar hela tiden. Nåväl. Skit i det, nu till min KÄRA hatade artrit. Jag har fått sova riktigt mycket nu den senaste veckan vilket känns mycket lyxigt. Av någon konstig anledning så har jag ändå ont nu när jag vaknar i min högeraxel. Jag får inte riktigt ner den utan den känns låst i uppläget. Skulle vilja knäcka till den lite grann så den kommer ner som vanligt. Men så funkar det väl inte... Jag har känt mig lite halvrisig, bla haft ont i halsen och är fortfarande lite så tjock i halsen. Det är väl därför jag kunnat snitta 10-11 timmar per natt. Ja, jag vet, jag är bra på att sova. Men när jag har en infektion på gång i kroppen så är det det enda som brukar hjälpa. Så därför får jag väl fortsätta försöka sova mycket och ta det lugnt. Men bråk tar också på krafterna. Man säger att man oftast väl till slut inte kan somna på kvällen om man har sovit för mycket, men trots mina mastodontnätter så slumrar jag in efter 23-tiden, närmare kl 24 ibland. Och sover till tio ungefär...

God fortsättning till er som råkar läsa detta. Hoppas ni har det bra där ute. Jag jobbar på det för egen del.. :)

Inga kommentarer: