lördag 5 mars 2011

Flytt

Dags för flytt imorgon! Bära, bära, bära... JÄTTEbra för någon med artrit. Perfekt för muskelfästena.. Hrmpf.

Känner lite i mitten av bröstet. Typ där bröstmusklerna fäster i bröstbenet el var det nu är. Och ja, jag släpat lite kartonger ikväll.. Får hit flera härliga vänner som ska hjälpa mig men det blir ju lite släpa själv också. Puh. Håller tummarna att jag ska må bra ändå efter helgen. Lasta in imorgon, slänga lite på tippen, köra ner, lasta av lite hos mina föräldrar, ställa bilen hos dem, hem och sova hos F, upp igen på sön morgon, lasta av med ett nytt gäng fantastiska vänner, köra ner till F:s föräldrar och lasta av det sista, sen tillbaka och lämna flyttbilen. Puh.

När flyttbilen är lämnad och vi ev möter upp med kompisar och bjuder dem på lunch eller något som tack - då ska jag pusta ut! Och känna efter lite grann hur illa det har gått. ..

1 kommentar:

Veronica sa...

Hej,hoppas allt gått bra med flytten =)