torsdag 3 mars 2011

Lite stel

Pust. Flyttkaos. Nu vill jag bara komma iväg! Eller nej, det vill jag ju inte egentligen men ska jag väl flytta nu - och det ska jag ju - så vill jag få det gjort. Nu går jag bara och trampar här. Jag känner mig lite stel och har haft svårt att somna de senaste nätterna förutom igår kväll. I förrgår somnade jag 03! Inte bra. Jag som alltid har lätt att somna. Men visst, kan ha lite perioder. Men det är mycket som snurrar nu i huvudet. Hoppas jag kan få lite lugn och ro sen efter flytten. Hoppas också min käresta har jag lite plats till mig i skåp och garderober

Jag kom på att jag har en eller två gånger kvar på mitt kort hos kiropraktorn men när jag ringde dit så var det bara telefonsvarare där man sa att de har semesterstängt denna vecka och öppnar på tisdag. På tisdag är jag long gone, så jag får väl ta det om jag är här uppe igen vid tillfälle.

Inga kommentarer: