söndag 10 januari 2010

En sked kanel

Jag kollar lite på Bloggportalen, i samband med att jag registrerar min blogg där. Inte för att jag har hopp om att hamna på någon topplista. Inser att psoriasisartrit och psoriasis är rätt osexigt, så jämfört med kissie, blondinbella och kenza har jag inte en chans. MEN om någon skulle kunna hitta hit med hjälp av bloggportalen så är det jättevälkommet! Jag vill gärna ha kontakt med andra som vet mer om min sjukdom. Jag har många frågor och förmodligen är det många därute som också har eller kanske tom har haft det och därför många svar, som inte jag/vi andra har.

Jag hittade en blogg via bloggportalen som påstår att två skedar honung och en tesked kanel varje morgon kan bota kronisk artrit, vilket borde gälla för psoriasis artrit också.

Jag gjorde en sökning på Bloggportalen på ordet psoriasisartrit och här är sökresultaten om du också vill kolla.

Inga kommentarer: