söndag 10 januari 2010

Helt okej. Promenad också.

Idag har känt mig som igår faktiskt. Jag var ute och promenerade 15 min i kylan -7 efter frukosten med yoggi istället för bröd, som jag nu lärt mig... Känner mig lite hungrig. Det var inte mycket till frulle. Får köpa hem lite gröt. Jag hade inte så mycket kvar av mannagrynen, men det får jag ordna upp.

Lite stel i allmänhet, försöker stretcha och röra på lederna i överkroppen. Kanske låsning bak mellan skulderbladen? Försöker ministretcha med jämna mellanrum. Jag ska bort till kompisar om några timmar. Kanske ska jag ta med en iprén om jag får mer ont. Jag tog en iprén en halvtimme innnan jag gick och la mig igår och det var skitskönt att känna att jag inte hade ont när jag lagt mig. Varför kan det inte var så alltjämt?

Ikväll blir det köttfärssås och spaghetti. Rött kött. Men det får duga. Jag brukar laga rätt mycket kyckling ändå. Fisk är det nog sämre med. Får spotta upp mig på den fronten.

Inga kommentarer: