onsdag 26 januari 2011

Ont men glad ändå

Jag är fortfarande glad över att ha fått veta att jag får en kallelse till en reumatolog på sjukhuset. Puh! Jag har fortfarande ont i axlar och mellangärde, och känner mig lite seg och stel. Men hey, det överlever jag! :) Ska snart på semesterresa så då hoppas jag kunna få vila ut. Men känner jag min pojkvän rätt så blir det sena kvällar och gärna relativt tidiga morgnar. Puh (igen)!

Får försöka se till att få sova ordentligt före och efter åtminstone. Ja, jag jagar ju sömn mest hela tiden... Bara att få lite värme kommer nog att göra gott. Jag tror att det funkar så, men å andra sidan så har det nog egentligen inte varit någon skillnad om jag ska dra mig till minnes hur de andra semestrarna i värme har varit. Får väl se. Hur som helst ska det bli skönt att vara ledig lite och att få komma till ett nytt ställe! Lyx!

Inga kommentarer: