tisdag 3 augusti 2010

Touchpadarm

När jag sitter lite längre än vad jag brukar med min dator så är det precis som att jag få "touchpad-arm". Musarm finns, men jag har ingen mus (haha..) utan en touchpad. Det gör ont i högeraxeln, strålar upp mot halsen/nacken. Inuti, ovanpå och längs hela armen. Äh, är dålig på att förklara. Men det blir i alla fall bättre när jag inte sitter så mycket med min laptop. Det måste hänga ihop, helt enkelt.

Annars har jag inte ont direkt någonstans. De senaste dagarnas ont har krupit tillbaka och det är jag glad för så klart.

Jag ska se om jag kan smyga igång lite med en ny löprunda. Det kommer surt efter men vad ska man göra?! Kanske kan jag höja den där smärttröskeln, så att jag kan åstadkomma någon form av bättre kondition.... det behövs! :)

Inga kommentarer: