söndag 12 september 2010

Inte helt fit for fight

Så. Då är det söndagskväll och jag fick sova dåligt natten till idag, men jag tog igen lite genom att sova på dagen i tre timmar. Hackad sömn är säkert inte lika bra som sammanhängande sömn, men vad ska man göra...

Högeraxeln bråkar lite, mitt i bröstet bråkar lite men på hela taget mår jag rätt okej. Det känns bättre än dagarna före jag tog Orudis first time. Om det är sömnen som botat eller om det funkade med Orudis ska jag nog låta vara osagt...

Men det kan vara ett bra tillfälle att komma igång lite med träningen. Har en envis förkylning som inte lägger sig, som jag ju skrev om förut. Men nu är det bara lite snuvighet kvar så jag kanske snart kan dra igång. Vore skönt, inte minst för samvetet :) Säkert för kroppen också...

Inga kommentarer: