onsdag 1 september 2010

Löpning idag

Jahapp, nu har jag varit ute och sprungit. Tjo, vilket dålig kondis man har... Illa! Men bra att jag fick tummen ur efter ett par veckors vila och latmaskande. Är stel i överkroppen ändå. Kanske körde för tufft på kort tid, bättre med medelintensivt längre tid så att blodcirkulationen håller i sig och kommer igång lite längre än vad det nu blev. Så har det i alla fall känts förut, kanske inbillning men det känns som jag blir mjukare i kroppen. Nu återstår att se om jag får träningsvärk... har lite kvar sen strapatserna i helgen, men försökte stretcha bort det också. Funderar på om jag skulle ta en orutis retard samtidigt som jag vill slippa.... vill inte ta den.... vet inte hur det funkar, tänkt om jag mår dåligt och så är jag själv hemma... :( kanske skulle jag passa på imorgon att boka en kiropraktortid, skulle nog behöva knäcka till nacken och ryggen lite, det var länge sen och det känns som det skulle behövas.

Inga kommentarer: