onsdag 1 september 2010

Ökad värk ikväll

Aj. Nu börjar det komma igen. Under kvällen har jag fått mer ont. Jag är trött och sliten i överkroppen och det värker molande. Högeraxeln så klart. Men även innanför revbenen på vänstersidan, eller om det är i nedre fästet. Sen i mitten på bröstbenet fram, och lite på högersidan. När jag trycker på revbenen/bröstkorgen gör det inte direkt ont, utan det är liksom inuti. Vet inte hur jag ska förklara. Läste bipacksedeln för orudis retarden och man kan få andnöd och lite annat kul. Ska nog härda ut på iprén i natt och imorgon natt för då sover jag borta och vill inte må dåligt. Men sen har jag tre nätter med pojkvännen i samma rum och det känns bättre att börja då. Har ju inte tagit OR förut, vill gärna ha någon nära mig när jag provar första gången. Kanske är det bara vila jag behöver? Är ju smått hektiskt nu på jobbet och det brukar hänga ihop med min värk, även om det inte alltid är det. Märkligt hur det har ökat ikväll. Skit. Nä, borde sova nu, så jag får den sömn jag behöver :( Slav under sömnen, that's me. Men det stör mig om det är så att jag inte kan ut och springa ens utan att det ska bli såhär. Hur ska jag då kunna hålla igång, vilket jag läst överallt att man ska? Jag låg för f-n inte ens på max :( snyft...

Inga kommentarer: