söndag 26 september 2010

Semester

Nu har jag varit borta i en vecka på semester. Om jag har mått bra? Ja, det kan man ju tänka sig. Men icke. Jag har haft ont. Tror det mycket kan ha berott på en dålig hård säng. Ingen aning om det påverkar, men jag har i alla fall varit öm och haft ont, och har varit helt trött och färdig på kvällarna. Trist! Nu har jag sovit i 11 timmar och mår bättre. Det har visserligen varit semester men vi har gått upp tidigt i alla fall, till min förtret men så är det när man är ett helt gäng på semester - man får inte bestämma allt själv... :)

Jag har tagit Orudis igen faktiskt. Jag gjorde det natten till söndagen, tror jag att det var. Nr 2... Jag gick inte bort den gången heller :) Det har blivit ett antal iprén, typ 1-2 varje dag och det känns så trist. Men vad ska man göra...

Så nu hoppas jag att det var pga för lite sömn, tidiga morgnar och dålig säng som jag har haft ont här och var hela tiden. Just nu har jag ont i mellanbröstet och innanför bröstkorgen på vänster sida.

Inga kommentarer: