måndag 15 november 2010

Träning, säsong och muskler

Känner mig lite stum i kroppen, har ont och speciellt skär det i kroppen när jag nyser så det försöker jag ju undvika. Helt öm inuti efteråt.

Har varit duktig och tränat ett par gånger i veckan nu de senaste veckorna. Måste, måste. Vill, vill. Vet inte riktigt hur jag ska göra med muskelträningen. Har kört kondition. Rädd att få ont om jag tränar. Rädd att få ont om jag inte tränar. Gaaaahhh!! :(

Hoppas ni mår bra därute! Visst är det ett jävla skit vi har?! :( Mår ni sämre nu till vintern? Jag tror inte jag påverkas av säsongen, ska vara lite uppmärksam men tror inte det.

2 kommentarer:

Elena sa...

Skönt för dig att du inte känner av vintern! Själv lider jag av kylan. Har dock fått beviljad klimatvård i 4 veckor så jag hoppas att kroppen gillar det. Hur har det gått med Orudis? Behöver du ta den eller klarar du dig utan? Såg att du bytt reumatolog. Hoppas du får en som du känner förtroende för.

S sa...

Klimatvård låter som semester på något varmt ställe? Skönt, det borde mildra. Har tagit orudis två gånger men det var ett tag sen. Skrev ett nytt inlägg nyss, inspirerad av din kommentar :)
Ja, hoppas också på bra reumatolog!! Tack för du tänker på mig.