måndag 22 november 2010

Vad hände?

Sprang idag igen, lite på löpbandet och dessförinnan körde jag lite på crosstrainern. Det gick så bra, så. Känner mig flitig när jag tränar! Har denna helg bara försoffat mig, med besök från hemorten, vilket varit trevligt men jag har inte direkt stuckit iväg och tränat, så det blev bara en gång förra veckan. "Bara en gång" - det lät något. Jag som inte brukar träna så flitigt alls. Det känns bra att ha kommit igång!

Är lite orolig över en av er som kommenterat. Det var en som inte hade fått nån hjälp för sin psoriasisartrit, som jag försökte peppa till att söka vård igen, vilket hon/han skulle göra och sen kom en ny kommentar att det inte hade gått bra. Vad hände? Vill ju att det ska ha gått bra istället! Att ha ont är skit. Det ska man inte behöva!

Känner ironiskt nog så klart att jag själv har fått lite ont och är lite seg, så därför var det viktigt att jag körde lite nu ikväll på banden / crosstrainingen. Vill få igång blodcirkulationen och flåset också för den delen.

Känns som jag fått lite bättre kondition men jag ska inte känna efter, bara träna på. JUST DO IT är en bra slogan :) Det är bara att sticka iväg och träna och inte tänka så mycket och fundera på hur, varför, vad, när osv. Lite varje gång är bättre än inget eller massor på samma gång.

Inga kommentarer: