tisdag 16 februari 2010

Lite stel i axlar

Idag är jag stel i axlarna framförallt. Jag vaknade med lite seghet men rätt pigg ändå. Nu framemot kvällningen känner jag mig lite stel och försöker mjuka upp mig lite. Jag gick en lite längre väg hem för att få en liten promenad extra och det var skönt.

Nu ett par dagar har det kliat i hårbottnen så igår kväll tog jag lite vätska och la i över natten så att det skulle kännas bättre, vilket det verkar ha gjort idag.

Det är precis som att när musklerna mår bra kommer det på huden/hårbotten istället. Vet inte om det har varit så förut? Men den här gången slog det mig. Får vara uppmärksam på det sen, även om jag vet att det står där jag läst på internet att det inte behöver ha något samband eller samverkan mellan de två. Nageln har hållit sig lugn men nu när jag kikade på den igår eller om det var förrgår såg jag att den blivit lite vitare längre ner och på ena sidan. Hoppas den håller sig i schack, annars får jag fixa salva eller vad jag nu fick förra (enda) gången den har bråkat förut.

Inga kommentarer: