söndag 28 februari 2010

Lite stel

Jag vågade mig på att träna lite på kvällen i torsdags och körde lite löpning, lite cykling och lite med pilatesbollen. Sen stretchade jag en del också. Så jag var lite spänd på hur kroppen skulle ta det men det verkar ha gått ganska bra. Jag är lite stel i axelpartiet, men det kanske är normal träningsvärk. Jag hoppas det kommer gå över men det gör inte så ont. Så det känns ju bra. Ska nog köra på konditionsträningen, som jag ändå behöver för att få upp konditionen. Den gör väl också att blodcirkulationen kommer igång och så passar jag på att stretcha. Jag skulle vilja köra lite styrketräning också men jag vågar inte riktigt utmana mina muskelfästena. Jag får köra lite försiktigt.... I övrigt verkar det kännas bra i muskelfästena. *glad*

Inga kommentarer: