tisdag 23 februari 2010

Nya tag

Jag har stenhårt kört vidare med nötter, nyttigheter och fiskoljetabletter men nu i helgen gick det inte så bra eftersom jag var nere hos min kille och han är väl inte överförtjust i det där.... Men nu är jag tillbaka här hemma och det blev qinouagröt (el hur det nu stavas) med linfrö och annat gott och så har jag ju fått i mig tre fiskoljekapslar med omega tre också. Hoppas det funkar. Det är ju svårt att säga vad som ger vad eller om skoven lugnar sig eller ökar, men just nu känns det faktiskt riktigt drägligt. Jag går och fnular på om jag skulle våga mig på att träna lite grann och jag borde nog våga men jag är lite rädd att jag ska sabba det. Men å andra sidan borde jag komma igång och vad är bättre än när jag inte har ont?

Veronica, jag är så glad för dina kommentarer! Jag har mailat till dig på emailadressen du skrev men jag är osäker på om det var rätt! Du kan väl kolla.....? Självklart måste du inte svara. Det kändes bara så skönt att veta att nån därute fattar... även om man ju inte kan jämföra rakt av men ändå....

2 kommentarer:

veronica sa...

hej,inga mail har kommit fram :( min data har vart trasig men nu fixad igen.
maila igen vev@email.com funkar inte det så kan du ge din mail så provar vi andra vägen.
må gott.

veronica sa...

har du facebook?